.


Jumaat, 4 September 2009

~Lembaran Baru~

Salam Semua...
Syukur Alhamdulillah... laman blog utk Prasekolah An-Najm Sk Dewan Besar telah berjaya dihasilkan walaupun ianya masih didalam peringkat awal..dan masih banyak perubahan dan peningkatan sistem yg perlu dilaksanakan..almaklumlah...saya budak baru belajar...ahaksss

rasa mcm tak percaya...saya telah bergelar guru secara tidak langsung selama 30 bulan ( termasuk KDC) dan secara rasminya hampir ke 12 bulan ( slps penempatan) ...walaupun pd peringkat awal menjadi 'seorang guru pra'...saya merasakan satu 'bebanan' yg teramat berat terpikul....syukur Alhamdulillah...dgn berkat bimbingan pensyarah, rakan seperjuangan dan guru2...saya dpt menerimanya secara positif dan seronok serta bangga dengan apa yg saya lakukan....walaupun demikian....masih banyak pengalaman yg perlu saya cari dan terokai.....

Saya harap dgn wujudnyer blog yg tak seberapa ini, dpt lah kita sama2 berkongsi idea dan pengalaman...

~wassalam~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan